czwartek, 19 lipca 2018

Książkowe plany.

Cześć! 

Dzisiaj przychodzę do Was z czymś innym niż zazwyczaj :) Poniżej znajdziecie 44 książki, które chciałabym przeczytać do końca tego roku – podzielone tematycznie. Mam nadzieję, że mi się to uda ale zobaczymy bo znając mnie będę czytać wszystko tylko nie to co jest na liście :P

Literatura współczesna
  • Małe życie – Hanya Yanagihara
  • Patrick Melrose – Edward St. Aubyn
  • Dziecko śniegu – Eowyn Ivey
  • Krótka historia siedmiu zabójstw – Marlon James
  • Cień wiatru - Carlos Ruiz Zafón
  • Gra anioła - - Carlos Ruiz Zafón
  • Więzień nieba - Carlos Ruiz Zafón
  • Labirynt duchów - Carlos Ruiz Zafón
Horror
  • Dziewczyna z sąsiedztwa – Jack Ketchum
Literatura obyczajowa i romans 
  • Sekrety letniej nocy – Lisa Kleypas
  • 365 dni – Blanka Lipińska
  • Jesteś moim zawsze – M. Leighton
  • Dziewczyny chcą się zabawić – Adrianna Michalewska, Izabela Szolc
  • Ogród Zuzanny – Justyna Bednarek, Jagna Kaczanowska
Thriller/sensacja/kryminał
  • Chłopiec, który widział – Simon Toyne
  • Hashtag – Remigiusz Mróz
  • Surogatka – Louise Jensen
  • Chemia śmierci – Simon Beckett
  • Dzień jak dzień - Simon Beckett
  • Zapisane w kościach - Simon Beckett
  • Szepty zmarłych - Simon Beckett
  • Wołanie grobu - Simon Beckett
  • Niespokojni zmarli - Simon Beckett

Literatura młodzieżowa
  • Twój Simon – Becky Albertalli
  • Uwięzione – Natasha Preston
  • Wróć jeśli masz odwagę – Estelle Maskame
  • Księga kłamstw – Teri Terry
  • Zresetowana – Teri Terry
  • Co zdarzyło się w Lake Falls – Artur K. Dormann
  • Żółwie aż do końca – John Green
  • Dwór cierni i róż – Sarah J. Maas
  • Dwór mgieł i furii – Sarah J. Maas
  • Dwór skrzydeł i zguby - – Sarah J. Maas

Biografia/autobiografia/pamiętnik
  • Tatuażysta z Auschwitz – Heather Morris
Fantastyka, fantasy, science fiction
  • Prawdodziejka – Susan Dennard
  • Demon Luster – Martyna Raduchowska
  • Misja 100 – Kass morgan
  • Dzień 21 - Kass morgan
  • Powrót na Ziemię - Kass morgan
  • Wybrana przez księżyc – Karolina Urbaniec
  • Modyfikowany węgiel – Richard Morgan

Poradniki
  • Jak stać się szczęśliwym człowiekiem – Ania Kęska

Literatura faktu 
  • Szczęśliwy jak Łosoś – Anna Kurek
Literatura piękna
  • Jak zawsze – Zygmunt Miłoszewski

A Wy macie swoją listę książek do przeczytania? Ja czasem mam wrażenie, że mi życia nie starczy! 

Ponad to już za 2-3 dni zapraszam na recenzję cyklu, który z każdym kolejnym tomem mnie zaskakuje i jestem nim wprost zachwycona.

2 komentarze:

  1. Hej Ruda. Jak obiecałem zerknąłem na to co Cię kręci:)
    Simon Beckett ---> jak do niego dotrzesz daj znaczka czy warto :D

    Pozdrawiam
    Nahu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń