wtorek, 7 sierpnia 2018

Podsumowanie miesiąca.


Cześć,
lecimy z podsumowaniem lipca. W lipcu łącznie przeczytałam 7 książek.



    • Artemis Fowl tom 2 „arktyczna przygoda” – Eoin Colfer
    • Artemis Fowl tom 3 „kod wieczności” – Eoin Colfer
    • Genialna przyjaciółka – Elena Ferrante
    • Żółwie, aż do końca – John Green
    • Trafny Wybór- J. K. Rowling
    • Hashtag – Remigiusz Mróz


Jest to dosyć dobry wynik jak na obowiązki, które ostatnio zajmują mój czas, ogarnianie studiów, pracy, mieszkania itp., itd. A Wy ile przeczytaliście? Pobijacie swoje rekordy? W sierpniu mam zamiar zrobić sobie maraton czytania przez 24h! Bierzecie udział w takich zabawach? Ja jestem ciekawa czy wytrzymam.

Cykl o Artemisie będę ciągnąć dalej z racji tego, że uwielbiam świat wykreowany przez autora. Cała seria opowiada o niezwykle inteligentnym chłopcu, który dowiaduje się o magicznym świecie wróżek. Historia zaczyna się w momencie gdy zostaje porwany jego ojciec, którego głównym zajęciem jest prowadzenie interesów rodu Fowlów, przestępczych interesów. W momencie gdy mężczyzna znika, Artemis czuje się w obowiązku pociągnąć je dalej pomimo swojego młodego wieku.



Na temat Genialnej przyjaciółki nie było recenzji bo, bo, bo bo. Bo sama nie wiem, mam mieszane uczucia odnośnie tej pozycji. Pomysł mi się podobał, główna bohaterka prawie mi się podobała. Relacja między dziewczynami ładnie pokazała jak to wygląda w większości przyjaźni między dziewczynami w młodym wieku. Kurcze, w sumie coś by mi się uzbierało do pogadania o tej książce. Może faktycznie coś naskrobię. Co Wy na to? :)


Pomimo tego, że ciężko mi się czyta książki Johna Greena ta w moim odczuciu była dobra. Przyjemnie się ją czytało i przede wszystkim szybko. Połknęłam ją w jeden wolny wieczór. Łącznie 5h zajęło mi jej przeczytanie. Myślę, że to dobry wynik. Książka lekka w odbiorze mimo tego, że porusza poważniejsze tematy. Powieść w większej mierze opiera się na zbzikowaniu głównej bohaterki jednak możemy doczytać się też innych ciekawych wątków, które razem tworzą dosyć dobrą pozycję w naszej biblioteczce. Więcej szczegółów w linku poniżej. :)



Trafny wybór czytałam ponad rok. Uwielbiam autorkę i książki pisane przez nią, prawie każdą! Ta jednak zajęła mi dużo czasu bo było tam mnóstwo polityki, właściwie książka się na niej opiera i toczy się cały czas wokół niej. Nie lubię takich klimatów.

Hastag. Tutaj to już nie wiem co powiedzieć. Najwięcej opowiedziałam w poście, do którego napisania zbierałam się około tygodnia. Tyle emocji się we mnie spierało, że sama nie wiedziałam co myślę. Sytuacja jednak uległa zmianie i już wiem co myślę. Więcej przeczytajcie sami. :P



Mój plan na sierpień?



Endgame: Wyzwanie, Klucz Niebios, Reguły gry. Wszystkie 3 tomy!
Małe życie – na zdjęciach książka wydaje się cienka a w rzeczywistości jest to dobry kawał książki! ;o jestem w szoku
Tatuażysta z Auschwitz – no po prostu muszę
Seth & Greyson – Jessica Sorensen (tak, po angielsku!) A Wy czytacie książki w językach obcych?

To jest moje must read na sierpień :) ponadto chciałabym chociaż zacząć odświeżać sobie serię Pottera :) zobaczymy jak mi to wyjdzie. Pogoda jest taka ładna, że aż szkoda siedzieć w domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz