Cześć,
- Artemis Fowl tom 2 „arktyczna przygoda” – Eoin Colfer
- Artemis Fowl tom 3 „kod wieczności” – Eoin Colfer
- Genialna przyjaciółka – Elena Ferrante
- Żółwie, aż do końca – John Green
- Trafny Wybór- J. K. Rowling
- Hashtag – Remigiusz Mróz
Jest to dosyć dobry wynik jak na
obowiązki, które ostatnio zajmują mój czas, ogarnianie studiów, pracy,
mieszkania itp., itd. A Wy ile przeczytaliście? Pobijacie swoje rekordy? W sierpniu
mam zamiar zrobić sobie maraton czytania przez 24h! Bierzecie udział w takich
zabawach? Ja jestem ciekawa czy wytrzymam.
Cykl o Artemisie będę ciągnąć
dalej z racji tego, że uwielbiam świat wykreowany przez autora. Cała seria opowiada
o niezwykle inteligentnym chłopcu, który dowiaduje się o magicznym świecie
wróżek. Historia zaczyna się w momencie gdy zostaje porwany jego ojciec,
którego głównym zajęciem jest prowadzenie interesów rodu Fowlów, przestępczych
interesów. W momencie gdy mężczyzna znika, Artemis czuje się w obowiązku
pociągnąć je dalej pomimo swojego młodego wieku.
Na temat Genialnej przyjaciółki
nie było recenzji bo, bo, bo bo. Bo sama nie wiem, mam mieszane uczucia
odnośnie tej pozycji. Pomysł mi się podobał, główna bohaterka prawie mi się
podobała. Relacja między dziewczynami ładnie pokazała jak to wygląda w większości
przyjaźni między dziewczynami w młodym wieku. Kurcze, w sumie coś by mi się
uzbierało do pogadania o tej książce. Może faktycznie coś naskrobię. Co Wy na
to? :)
Pomimo tego, że ciężko mi się
czyta książki Johna Greena ta w moim odczuciu była dobra. Przyjemnie się ją
czytało i przede wszystkim szybko. Połknęłam ją w jeden wolny wieczór. Łącznie
5h zajęło mi jej przeczytanie. Myślę, że to dobry wynik. Książka lekka w
odbiorze mimo tego, że porusza poważniejsze tematy. Powieść w większej mierze
opiera się na zbzikowaniu głównej bohaterki jednak możemy doczytać się też
innych ciekawych wątków, które razem tworzą dosyć dobrą pozycję w naszej
biblioteczce. Więcej szczegółów w linku poniżej. :)
Trafny wybór czytałam ponad rok.
Uwielbiam autorkę i książki pisane przez nią, prawie każdą! Ta jednak zajęła mi
dużo czasu bo było tam mnóstwo polityki, właściwie książka się na niej opiera i
toczy się cały czas wokół niej. Nie lubię takich klimatów.
Hastag. Tutaj to już nie wiem co
powiedzieć. Najwięcej opowiedziałam w poście, do którego napisania zbierałam
się około tygodnia. Tyle emocji się we mnie spierało, że sama nie wiedziałam co
myślę. Sytuacja jednak uległa zmianie i już wiem co myślę. Więcej przeczytajcie
sami. :P
Endgame: Wyzwanie, Klucz Niebios, Reguły gry. Wszystkie 3 tomy!
Małe życie – na zdjęciach książka
wydaje się cienka a w rzeczywistości jest to dobry kawał książki! ;o jestem w szoku
Tatuażysta z Auschwitz – no po
prostu muszę
Seth & Greyson – Jessica Sorensen
(tak, po angielsku!) A Wy czytacie książki w językach obcych?
To jest moje must read na
sierpień :) ponadto chciałabym chociaż zacząć odświeżać sobie serię Pottera :) zobaczymy jak mi to
wyjdzie. Pogoda jest taka ładna, że aż szkoda siedzieć w domu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz